Liiviliike Amelien verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.3.2018 alkaen.

 

1. Yleiset ehdot

 

1.1 Verkkokaupan tuotteita myy Liiviliike Amelie, Y-tunnus 2508302-5.

1.2 Myyjällä on oikeus muuttaa toimitusehtoja, hintoja ja myytäviä tuotteita. Kyseiset muutokset tulevat voimaan, kun ne on julkaistu verkkokaupan sivuilla. Voimaantulopäivämäärä on merkitty ehtojen otsikon alle.

2. Henkilötiedot ja niiden käsittely

 

2.1 Tuotteita voi tilata ilman rekisteröitymistä. Hyväksymällä toimitusehdot tilauksen yhteydessä asiakas kuitenkin antaa suostumuksensa, että Liiviliike Amelie rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä.

2.2 Tilauksen yhteydessä pyydettävät tiedot ovat kaikki pakollisia, ja niiden antaminen on edellytys tilaukselle. Pakollisia tietoja ovat mm. nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti.

2.3 Asiakas vakuuttaa, että hänen antamansa tiedot ovat totuudenmukaiset. Asiakas on velvollinen korvaamaan vahingon tai haitan, joka on aiheutunut tietojen virheellisyydestä.

2.4. Henkilötietojen käsittelystä tarkemmin tietoja Liiviliike Amelie asiakasrekisterin rekisteriselosteessa.

3. Hinnat

 

3.1 Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

3.2 Tuotteet myydään sillä hinnalla, joka on voimassa tuotteen tilausajankohtana. Mikäli verkkokauppaan merkitty tuotehinta on virheellinen, ja asiakas on ollut tästä tietoinen tai hänen olisi se pitänyt tietää, Liiviliike Ameliella ei ole velvollisuutta myydä tuotetta virheellisellä hinnalla.

3.3 Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa.

4. Tilaus

 

4.1 Kauppasopimus tulee voimaan ja tilaus on sitova, kun asiakas on maksanut tuotteet kokonaisuudessaan ja Liiviliike Amelie on lähettänyt tilausvahvistuksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

4.2 Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen tilausnumero, hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

4.3 Tilaaminen edellyttää voimassa olevien toimitusehtojen hyväksymistä.

5. Maksutavat

 

5.1 Pankkisiirto, SEPA-maksu

Tee maksu suoraan pankkitililtäsi. Käytä tilausnumeroasi maksun viitenumerona. Tilausta ei lähetetä ennen kuin maksusuoritus näkyy Liiviliike Amelien tilillä.

5.2 Checkout.fi

Maksunvälityspalvelun maksuehdot löytyvät tästä linkistä; https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/

 

6. Toimitus

 

6.1 Asiakas voi tilausta tehdessään valita toimitustavaksi joko toimituksen (posti) tai noudon Liiviliike Amelien myymälästä. Myymälän osoite on Itsenäisyydenkatu 15, 33500 Tampere.

6.2 Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi noudon myymälästä, asiakas saa sähköpostitse tiedon, kun tilaus on noudettavissa (n. 2-4 vrk tilauksesta).

6.3 Mikäli asiakas on valinnut toimituksen, asiakas saa postista tekstiviestitse tiedon, kun tilaus on noudettavissa.

6.4 Verkkokaupassa olevien tuotteiden tilausmahdollisuus perustuu senhetkiseen varastosaldoon. Mikäli tuote on väliaikaisesti loppunut varastosta yhtäkkisen ylisuuren menekin takia, tuotteen toimitusaika saattaa poiketa tuotteen yhteydessä ilmoitetusta toimitusajasta. Asiakkaalle ilmoitetaan asiasta tässä tapauksessa erikseen.

6.5 Liiviliike Amelie toimittaa tuotteita ainoastaan maakuljetuksina Manner-Suomen alueelle.

7. Tilauksen peruuttaminen ja tuotteen palautus

 

7.1 Vahvistettu tilaus on oikeus peruuttaa ennen kuin tuote on jätetty kuljetettavaksi ottamalla yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun: myymala@liiviliike-amelie.fi, p. 040 181 4113. Yhteystiedot löytyvät myös sähköpostitse lähetetystä tilausvahvistuksesta.

7.2 Asiakkaalla on oikeus palauttaa käyttämätön tuote 14 päivän kuluessa tilauksen toimituksesta, vastaanottamispäivä pois lukien.

7.3 Palautuksesta on sovittava aina etukäteen asiakaspalvelun kanssa.

7.4 Tuotetta ei saa ennen palauttamista ottaa käyttöön ja sen tulee olla alkuperäispakkauksessa sekä olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Mikäli jonkin palautuksen kohdalla Liiviliike Amelie poikkeuksellisesti hyväksyy puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme palautuksesta johtuneet välittömät kulut sekä vähintään 25 % tuotteen hinnasta.

7.5 Alusvaatteet ovat hygieniatuotteita ja ne tulee palauttaa avaamattomina, alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli tällaisen tuotteen paketti on avattu, sillä ei ole palautusoikeutta.

7.6 Asiakas vastaa tuotteen palauttamisesta. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Tuotteen voi palauttaa myös myymälään.

7.7 Mikäli asiakas peruuttaa tai palauttaa tuotteen ehtojen mukaisesti, asiakkaan maksama kauppasumma palautetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille viimeistään 20 vrk kuluessa peruutuksen/palautuksen vastaanottamisesta.

8. Reklamaatio

 

8.1 Mikäli asiakkaalle toimitettu tuote on virheellinen tai vaurioitunut, asiakkaan on välittömästi ilmoitettava asiasta Liiviliike Amelien asiakaspalveluun, viimeistään 7 vrk sisällä vastaanottamispäivästä. Tuote palautetaan myyjälle asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaisesti. Myyjä palauttaa maksetun kauppasumman asiakkaalle ehdon 7.7 mukaisesti.

9. Vastuu ja muut ehdot

 

9.1 Asiakkaan tulee noudattaa kohtuudella vaadittavaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokaupassa asioidessaan.

9.2 Verkkokaupassa esitetyt tuotekuvat tai värit voivat poiketa kuvausteknisistä syistä jonkin verran todellisesta tuotteesta.

9.3 Ylivoimainen este (Force Majeure)

Liiviliike Amelie ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus viivästyy tai estyy myyjästä riippumattomien ja odottamattomien seikkojen vuoksi, kuten sodan, luonnonmullistuksen tai viranomaisen langettaman tuontikiellon takia.

9.4 Kauppasopimukseen liittyvät riita-asiat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla myyjän ja asiakkaan välillä. Riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

 

Verkkokaupan asiakaspalvelu
myymala@liiviliike-amelie.fi, puh. 040 181 4113
Asiakaspalvelu palvelee ma-pe 10-17 sekä la 10-13

 

Pin It on Pinterest

Share This